Palvelut
Kun olet valmis siirtymään suunnitteluun tai käytännön toteutukseen, valitse tarpeisiisi sopiva koulutus, valmennus tai etätuki - aloitetaan yhdessä toiminta!
- henkilökohtaisen ja ammatillisen osaamisen näkyväksi tekeminen,
- erilaisten sosiaalisen median palveluiden käyttö, mm. blogit, yhteisöpalvelut, wikit, dokumenttipalvelut, tiedon- ja ajanhallintapalvelut, kuvien, videoiden, linkkien, livestriimauksien ja muiden sisältöjen ja tuotosten jakopalvelut, keskustelu- ja chat-palvelut sekä yhteisö- ja ryhmätyöskentelyalustat sekä
- esimerkkejä, miten sosiaalista mediaa on hyödynnetty eri organisaatioissa mm. viestintään, oppimiseen, yhteistyöhön, sisältömarkkinointiin, myyntiin, rekrytointiin, työnhakuun, luovuuteen, verkostoitumiseen ja työn sekä itsensä kehittämiseen ja
- valittujen sosiaalisen median palveluiden esittely.
Matkakuluineen:
- kahden tunnin luento: 1200,00 € + alv
- kolmen tunnin luento: 1600,00 € + alv
- neljän tunnin luento: 2000,00 € + alv
- viiden tunnin luento: 2400,00 € + alv
Kun tarvitaan yöpymistä ennen koulutusta tai koulutuksen jälkeen ja/tai matkustaminen vaatii muita kulkuneuvoja kuin juna, lisätään hintoihin 400,00 € + alv.
Matkakuluineen:
- kahden tunnin luento: 1200,00 € + alv
- kolmen tunnin luento: 1600,00 € + alv
- neljän tunnin luento: 2000,00 € + alv
- viiden tunnin luento: 2400,00 € + alv
Kun tarvitaan yöpymistä ennen koulutusta tai koulutuksen jälkeen ja/tai matkustaminen vaatii muita kulkuneuvoja kuin juna, lisätään hintoihin 400,00 € + alv.
Pauliina on toiminut yhteisömanagerina vuodesta 2010 lähtien useille yhteisöille, kuten Kinda Oy:n asiakkaat, Sometu-yhteisö, SomeTime-tapahtumat, Alueellisen ennakoinnin kehittämishanke EMMA -yhteisö, SASKYn yhteisömanagerit, Uusi koulutus -foorumi, Change Day Suomi -yhteisö, Lempäälän kunnan viestijät, HELBUS Helsinki School of Business, 3DStep Oy, MOST Digital Oy, Valli ry:n henkilöstö, Facebook-ryhmä Järjestöt ja sosiaalinen media, Lempäälän Yrittäjät, Suomen Radio- ja TV-Selostajat ry:n somejaosto, Ensi- ja turvakotien liiton ja liiton jäsenyhteisöjen Pidä kiinni® -hoitojärjestelmän etsivän ja matalan kynnyksen työn ammattilaiset ja lukuisat Facebook-ryhmät. Hän on kehittänyt Facebook-ryhmän sujuvaan toimintaan oman hallintamenetelmän. Pauliina kertoi yhteisömanagerin työstä 24.4.2014 Procomin haastattelussa. Hänet on valittu useana vuonna CMADFI-tapahtumassa esikuvaksi muille yhteisömanagereille.
Ota yhteyttä ja luodaan yhteisöllenne sopiva yhteisömanageroinnin suunnitelma ja toteutus suomeksi omaa yhteisöäsi tukemaan sekä auttamaan.- Yhteisömanagerin tulee olla avoin oppimaan uutta.
- Hänellä tulee olla hyvät sosiaaliset sekä viestinnälliset taidot, sosiaalisen median ja teknisten välineiden hallinta.
- Jokainen yhteisömanageri luo omasta työstään omanlaisensa toimenkuvan käyttäen apuna aiempaa kokemusta, jatkuvaa oppimista sekä alan muutoksia.
- Yhteisömanageri huolehtii yhteisöstä jatkuvassa vuorovaikutuksessa yhteisön jäsenten kanssa.
- Hän voi toimia organisaatiossa palkattuna, alihankittuna tai vapaaehtoisena.
- Hän seuraa erilaisia tietovirtoja, järjestää tapahtumia, tiedottaa, rakentaa verkostoja, koordinoi ja joukkoistaa.
- Hän toimii netissä organisaation, järjestön tai muun yhteisön viestinnän ja sen työntekijöiden / asiakkaiden / yhteistyökumppaneiden / yleisöjen rajapinnassa.
- Hän luo ja yhdistelee sisältöjä uudella tavalla sekä itsenäisesti että yhdessä asiakkaiden tai muiden asiasta kiinnostuneiden kanssa.
- Yhteisöä ylläpidetään sekä kehitetään yhteisön jäseniltä saadun palautteen avulla.
- yhteisömanagerin työssä käytettävät sosiaalisen median palvelut ja verkkotyökalut,
- verkkopersoonan rakentaminen ja henkilöbrändäys,
- yhteisömanagerin työskentelytapoja; yhteisön rakentaminen eli nettikätilöinti, ylläpitotehtävien hoitaminen, konehuoneen perustaminen, nettifasilitointi, liveraportointi, livebloggaus, kuratointi, kouluttaminen, vierihoito, viestintä, verkoston edustaminen ja hiljaisen tiedon siirtäminen,
- vertaisoppiminen ja oman osaamisen näkyväksi tekeminen,
- sisällöntuotanto ja sisältöjen jakaminen, ajastaminen, sisältömarkkinointi, jaettu asiantuntijuus, joukkoistaminen, tavoitteellinen bloggaaminen,
- yhteisömanagereiden verkostot ja tapahtumat,
- ennakointi, digitalisaatio, robotisaatio sekä
- sosiaalisen median ammatillisen käytön tavoitteiden asettaminen, seuranta ja mittaaminen sekä kehittäminen.
- organisaation viestinnän ja/tai sosiaalisen median nykytila-analyysiin,
- some-strategian ja some-ohjeiden laadintaprosessiin ja päivittämiseen,
- sisäisten somesuunnitelmien ja ylläpitäjien toimintaohjeiden laadintaprosessiin ja päivittämiseen,
- sometyön mallintamiseen,
- organisaation toimialan sosiaalisen median käytön vertailevaan kartoitukseen,
- Facebook-sivun perustamiseen ja ylläpitoon,
- Facebook-ryhmän perustamiseen ja ylläpitoon,
- Twitter-tilin perustamiseen ja käyttöönottoon,
- Instagram-tilin perustamiseen ja käyttöönottoon,
- LinkedIn-tilin perustamiseen ja käyttöönottoon,
- LinkedIn-sivun perustamiseen ja käyttöönottoon,
- organisaation somen ongelmatilanteisiin,
- organisaation somessa kohtaamiin haastaviin tilanteisiin ja
- kuinka organisaatio voi tehdä maksutta sisältömarkkinointia verkossa sekä
- miten somessa voi löytää töitä.